Bestyrelse- og formandstanker

Med en ny hjemmeside, er det bestyrelsens ønske at gøre din, min og vores grundejerforening mere håndgribelig for os alle. At gøre årets gang i bestyrelsesarbejdet mere synligt og at skabe lidt debat og fornyet engagement blandt nye medlemmer og blandt de af os, der har boet i området i længere tid.

Denne nye hjemmeside er forskellig fra den tidligere ved også at have en blog, hvor vi, som  medlemmer, kan kommentere og tage del i de indlæg, som bestyrelsen lægger på bloggen.

Som vi alle ved, men ikke i dagligdagen går og tænker så meget på, er der tinglyst et pligtigt medlemskab af grundejerforeningen.
Der er et stort friareal at varetage pasning, pleje og vedligeholdelse af. To legepladser at tilse og at holde ajour og  ikke mindst en stor medlemskares tarv at varetage overfor de offentlige myndigheder og de forskellige andre institutioner, vi som forening kommer i kontakt med.
Til foreningens liv og virke håber bestyrelsen, at du som medlem vil bidrage med din opmærksomhed og måske også aktive deltagelse. Det gør du blandt andet ved at støtte op om den årlige generalforsamling, ved at møde frem og give dit besyv med og som sagt ved din aktive deltagelse i foreningens forskellige gøremål.

Dette indlæg blev udgivet i Klumme. Bogmærk permalinket.