Forfatterarkiv: Henrik Mølgaard Jørgensen

Materiale forud for generalforsamling d. 22. marts i Strib Forsamlingshus

Kære Grundejere Vi glæder os til at se Jer i Strib forsamlingshus fredag d. 22. marts kl. 19:00. Der bydes på mad og drikke. For at sikre bespisning til alle, beder vi om tilmelding til generalforsamlingen på formand@stribgaardensgrundejerforening.dk senest tirsdag … Læs resten

Udgivet i Nyheder | Kommentarer lukket til Materiale forud for generalforsamling d. 22. marts i Strib Forsamlingshus

Generalforsamling d. 22. marts i Strib forsamlingshus

Kære grundejere Husk at sætte kryds i kalenderen fredag d. 22. marts kl. 19:00. Fysisk indbydelse er på trapperne. Jf. vedtægter så vil dagsorden samt diverse materiale være at finde på hjemmesiden senest d. 8. marts. Materialet er ved at … Læs resten

Udgivet i Info | Kommentarer lukket til Generalforsamling d. 22. marts i Strib forsamlingshus

Fjernvarme 14-08-2023

Formanden orienterer: Kære Alle Munch er foran tidsplanen med gravearbejdet, så der startes allerede denne uge på Færgegårdvej. På billedet ses hvordan de starter op. Der er tidligere meldt at de startede bagfra i vænget men dette er ændret. Fremgangen … Læs resten

Udgivet i Ikke kategoriseret, Info | Skriv en kommentar

Transformer udskiftes

Kære Beboere på Carl Nielsens vej Transformerstationen på Carl Nielsens vej skal udskiftet. Udskiftningen er planlagt til at ske i perioden 19/6-22/6-23. Under udskiftningen monteres en generator som midlertidig forsyning af området. Denne kommer til at stå i umiddelbar nærhed … Læs resten

Udgivet i Aktiviteter, Kommende aktiviteter, Veje og stier | Skriv en kommentar

Kære alle I den lille skov i bunden af Færgegårdvej er der en del råger, som med deres støjen generer. Der er søgt og modtaget tilladelse til regulering af unger udenfor reden. Jørgen Lund Hansen er med gyldigt jagttegn og … Læs resten

Udgivet den af Henrik Mølgaard Jørgensen | Skriv en kommentar

Kære grundejere Den årlige oprydningsdag finder sted søndag d. 14/5 kl. 10:00. Vi mødes på legepladsen mellem Stribgårdvej samt Færgegårdvej. Tag hele familien med til nyttigt arbejde samt hyggelig samvær, der rundes af med den traditionelle grillpølse samt forfriskning. . … Læs resten

Udgivet den af Henrik Mølgaard Jørgensen | 1 kommentar

Formandens beretning 2022

Formandens beretning 2021  Grundejerforeningens beretning for 2021 er sammensat med udgangspunkt i følgende hovedemner: Indledning Konstituering af bestyrelse og fordeling af arbejdsopgaver Bestyrelsens nyhedsbrev 1 februar, 2 maj og 3 november 2021 Afslutning   1.    Indledning 2021 er et år … Læs resten

Udgivet i Beretninger | Skriv en kommentar

Referat generalforsamling 2022

Sted: Strib forsamlingshus Tid: 11. marts 2022, kl 19:00 1. valg af dirigent a. Bestyrelsen foreslår: Preben Svendsen hvilket godkendes b. Dirigenten kunne efterfølgende konstatere, at generalforsamlingen var rettidig indkaldt, og at budgettet som foreskrevet var fremsendt sammen med indbydelsen. … Læs resten

Udgivet i Referater | Skriv en kommentar

Generalforsamling 2022

afholder Generalforsamlingen:   Fredag den 11. marts kl. 19.00   Strib forsamlingshus Du kan hente nyttig information her på vores hjemmeside – Her finder du: Dagsorden, Regnskab, Indkomne forslag Vedtægter  til den kommende generalforsamling.

Udgivet i Møder | Skriv en kommentar

Nyhedsbrev 1 2022

Nyhedsbrev 1 januar 2022 Fmd. Kristian Madsen skriver: Så er vi allerede godt inde i det nye år 2022. Jeg håber, at alle har haft en let overgang til det nye år. Endnu engang oplevede vi stramning af Corona restriktionerne. … Læs resten

Udgivet i Nyhedsbrev | Skriv en kommentar