Foto- og Meritgalleri

Plantedage, oprydningsdage og legepladsdage i foreningens regi er lige så gamle aktiviteter som forningen selv. Der udover har der været arrangeret sportsaktiviteter og boldspil, petangueturneringer, juletræsfester, løvfaldsfester, opsætning af affaldscontainere, jubilæum, lammedåb på engen, engballer med folkemusik- og ditto dans,  indsamling af brænde til sct. Hans aftner og afholdelse af bålafbrændinger og båltaler samt spidstegning af lam, svinekamme og ribbenstege og grillning af store mængder pølser ved forskellige aktivitetsdage.
Foreningen har gennem årene været en stor bidragyder til den populære, men nu

nedlagte,  Strib Festival, ved at drive boden “Spidstegning” med frivillig og erfaren arbejdskraft af foreningens entusiastiske medlemmer. En pæn portion ideologisk og lokalt engagement har der alle dage eksisteret iblandt Stribgårdens Grundejerforenings enkelte medlemmer, omend det er kommet til udtryk på individuel og forskellig vis.

NB: Du bladrer med pilene i siderne på billederne og får fuld skærm med dobbeltpil i øverste  højre hjørne.

Generalforsamling 2020

Oprydnings- og legepladsdag april 2019 –

med medlemmers frivillige indsatser. Der blev samlet skidt og hundeposer i området, legepladser blev renoveret. Der blev kantskåret, luget, ryddet op og der blev udført diverse reperationer runden om. Vi sluttede af med grillpølser, øl og vand og en hyggelig snak. Tak for god indsats.