Her hvor vi bor

En smuk, lun, skyfri sommeraften, just som sådan nogle er, når de er bedst, dannede ramme for bestyrelse og medlemmers arrangerede vandring rundt i

Radio og Tv antennesokkel

friarealerne for ved selvsyn at få indblik i hvad det er foreningen årligt bruger så mange ressourcer på – men  også for at se områder man ellers ikke lige ser til hverdag – og velsagtens også for at få en fornemmelse af, hvad man får for sit kontingent og hvad man som medlem af foreningen  reelt har medejerskab af. Foreningens friarealer svarer til et tillægsareal på ca. 400 m2 pr. parcel.

rundx
Rundtur2020
IMG_3077[1]
Jacobsfår
sten.
rundxx
guleblomster
IMG_1999
IMG_2001
IMG_2015
Lysforendenaftunnellen
sokkel
Stub

Der blev fortalt. Der blev vist og forklaret og der blev besigtiget. Der blev spadseret i adstadige tempi mens snakken gik. Der sås nælde, urt og alskens vækster mellem træer og i vejkant og der blev indsnuset dufte. Temperatur, stemning, fugles kvidren og insekters summen var i bedste kondition. Forfriskninger til børn og voksne blev det til og Bjarne fotograferede.

En succesfuld og givende rundvandring som givetvis står til gentagelse.

Dette indlæg blev udgivet i Aktiviteter. Bogmærk permalinket.