Julekoncert 2018

… For fulde huse og for et særdeles veloplagt publikum, leverede Mark og Christoffer en formidabel julekoncert i Strib Forsamlingshus til fordel for “Projekt Stribeng”. Repertoiret var udenlandsk, indenlandsk og sønderjysk mormor-inspireret. Temaet var selvsagt Jul og blev leveret med begejstret indføling, musikalitet og stemmepragt…

Forinden havde arrangøren budt velkommen og Henrik Poulsen fra Stribgårdens Grundejerforenings bestyrelse havde introduceret foreningens igangværende projekt med at skabe gode forhold for dyrene på Stribengen og varmt takket for den gode opbakning og det fulde fremmøde.
For dét var der velfortjent applaus.

Middelfart Sparekasse støtter Projekt Stribeng med ubeskårede entreindtægter fra koncerten og personalet i Strib lokalafdeling bakkede op med at håndtere praktiske opgaver og at servicere gæsterne i pausen med rødvin, kildevand, chokolade og andet sødt.

Dette indlæg blev udgivet i Projekt. Bogmærk permalinket.