April 2018 oprydningsdag

Flot fremmøde til foreningens årlige oprydningsdag. Dagens gøremål var planlagt i god tid forud som en del af den fortløbende pasning, pleje og vedligeholdelse af foreningens fællesarealer. Bestyrelsen delte de mange opgave ud på syv hold. Fem og  tredive  voksne og børn  gik ufortrødent i gang med løsning af opgaverne – alle størrelser i skøn forening.

Der blev fordelt flis ud på engen og der blev foretaget generel oprydning på begge legepladser. Petanquebanerne blev trimmet og Beach Wolley banen fik nyt net. En påtrængende oprydning ved hovedstisystemet blev gennemført og der blev opsat supplerende skraldespand ved stien ved engen og så blev der ikke mindst opsamlet mere end 110 henslængte hundeposer med indhold rundt om ved sti og krat.

Det fænomen at somme hundeluftere smider deres hundeposer fra sig i naturen, rundt om i fællesarealernes bevoksninger, vækker ikke bare undren over ligegyldigheden, men også oprigtig bekymring, forargelse og disrespekt og afstedkommer tilmed en uvelkommen generel  mistænkeliggørelse af andre.

En stor tak til alle Jer der hjalp ved de mere end 100 sammenlagte arbejdstimer der blev bidraget med på oprydningsdagen her i april måned 2018.
Flot indsats og tak for hyggeligt samvær!

Lorteskilt
IMG_0787 (1)
IMG_0805 (1)
Bordet fuldt
Dette indlæg blev udgivet i Aktiviteter. Bogmærk permalinket.