Oprydningsdag 2018

Dato og tidspunkt:
Lørdag den 14. april
kl. 10.00 – 13.00

Bestyrelsen har samlet en række opgaver som skal udføres, så vi bliver opdelt i mindre arbejdshold.

• Oprydning og fordeling af flis på engen
  • Oprydning på legepladsen på Færgegårdvej herunder fjernelse af “hundeefterladenskaber”
  • Opsætning af skilte
  • Oprensning af petanquebanen på færgegårdvej
  • Opsætning af net til basketball banen Færgegårdvej
  • Oprydning ved legepladsen på Carl Nielsens Vej
  • Oprydning langs hovedstisystemet
  • Udtynding af Nøddelunden ved Jacob Gades Vej
  • Opsætning af skraldespand ved bænk på stien ved engen

Når opgaverne er løst slutter vi af med en øl, en vand og et par grillpølser med brød og tilbehør og en lille en til “snippen”.

Nyd et godt socialt samvær sammen med din nabo og øvrige beboere i Grundejerforeningen

Dette indlæg blev udgivet i Arealer. Bogmærk permalinket.

One Response to Oprydningsdag 2018

1. Ib Møller Hansen skriver:

Et både godt og nødvendigt arrangement. Den fine tilslutning og gode opbakning af de fremmødte medlemmer, viser både positiv vilje og engagement til pasning og vedligeholdelse af arealer og legepladser – og så holdes udgifter og omkostninger jo også i skak.