Mod forår og lysere dage

Det er dejligt at se, at dagene bliver længere og lysere, og at foråret nærmer sig med hastige skridt. Går man en tur i naturen, er der en række forårsbebudere som står i blomst. Dertil kommer, at mange træer og buske allerede har store knopper, som er klar til at folde sig ud, nu hvor den sidste nattefrost forsvinder.vintergækker

For vores grundejerforening er vinteren en stille periode, hvor der ikke er aktiviteter med vedligehold af de grønne områder og legepladserne.

I skrivende stund er bestyrelsen i gang med at forberede den kommende generalforsamling som afholdes fredag den 4. marts 2016 kl. 19.00 i Sognegården i Strib.

Bestyrelsen ser gerne, at der bliver et stort fremmøde til generalforsamlingen.

Generalforsamlingen er stedet, hvor det enkelte medlem gør sin indflydelse gældende og har mulighed for at komme i direkte dialog med både bestyrelsen og alle de øvrige deltagere. Bestyrelsen lægger stor vægt på, at der ved sådanne lejligheder også er plads til hyggeligt samvær og fællesspisning.

En af foreningens tilbagevendende aktiviteter er afholdelse af ”Oprydningsdag”. På denne dag benyttes lejligheden og fællesskabet til at få indsamlet affald i vores næsten 70.000 kvadratmeter store fællesarealer – engen iberegnet. Dertil kommer, at vores gartnere har en række supplerende opgave, såsom klipning af træer og buske ved regnvandsbassinet overfor Super Brugsen, opsætning af skraldespande langs ringstien, opsætning af stativ til hundeposer langs rinstien m.m.

Ib Møller Hansen har bistået bestyrelsen med omstrukturering af vores hjemmeside www.stribgaardensgrundejerforening.dk – Stor tak fra Bestyrelsen til Ib for indsatsen.

Bestyrelsen håber, at alle medlemmer tager godt imod vores nye hjemmeside. Har I kommentarer, hører vi gerne fra jer.

Hilsen fra formanden

Dette indlæg blev udgivet i Klumme. Bogmærk permalinket.