oprydning i april 2019

På årets oprydningsdag, viste vejret sig fra sin bedste aprilside – tørt, solrigt med blå himmel og enkelte skyer, kold og blæsende og med en fem seks sekundmeter vind fra nordøst.

Et flot fremmøde på 40 deltagere – voksne og børn – indfandt sig på det aftalte mødested. Efter en kort passiar og lidt hyggesnak med hverandre, bød Bjarne velkommen til dagens opgaver og gav en breafing om det planlagte program.
De fremmødte blev delt op i hold efter eget valg af opgave. Nogle gik til engen, somme gik til oprydning ved stierne, ved busk og krat og på græsarealerne og andre fordelte sig på de to legepladser på henholdsvis Færgegårdvej og Carl Nielsens vej.
Klokken 12.15 skulle vi så samles igen til grillpølser ved Færgegårdvejs legeplads – og så var der var “tykke og tynde med grillspor”, sød og stærk sennep, Ketchup, remoulade og ristet brød, “En enkelt” til ganen, øl til de voksne og sodavand til børnene – og så den dér nok så forunderlige hyggestemning ikke at forglemme.

IMG_0668 (002)
IMG_0667 (002)
20190413_100339 (002)
20190413_100320 (002)
20190413_100444 (002)
20190413_100432 (002)

Alt i alt en rigtig god dag hvor alle de planlagte opgaver blev løst og hvor vi efter endt dåd hang lidt ud over sennep, ketchup, remoulade, pølsebrød, paptallerkner, servietter og drikkelse, lidt nørdøstenvind og Bjarnes speciale – grillpølsen med knækket. De to gasgrill var godt booked op og stod distancen med bravour.

Bestyrelsen udtrykker en stor tak til alle Jer som denne oprydningsdag gav en hånd med  – tak for indsatsen og for hyggeligt samvær!

Dette indlæg blev udgivet i Aktiviteter, Legepladser. Bogmærk permalinket.