Brændte bordplanker

Grillaktiviteter har der været en del af hen over denne sommer på begge foreningens grillsteder på legepladserne, just som der også har været lignende aktiviteter de foregående år.
Dejligt at se, at foreningens faciliteter bliver brugt.
Nogle grillende gæster har dog – ved grilning med en éngangsgrill – været så uheldige at brænde hul i det ene bords planker, på Carl Nielsens Vejens legeplads.  Det har så givet anledning til lidt eftertanker og Arne Knudsen – som er mangeårigt medlem af foreningen – har nu, i samråd med foreningens legepladsansvarlige Jan Laursen, rådet bod på problematikken, ved at Arne Knudsen har monteret nogle varmebeskyttende metalplader på de to bord- bænkarrangementer på det nævnte sted.

Løfter man blikket runden om i vore beplantninger og vildtvoksende begroninger, så vil den opmærksomme iagttager også se, at de vilde bær modnes i denne tid,  om end de er liden i størrelse og bærer præg af vækstsæsonens sparsomme regnmængder.

Sender man blikket rundt er der blot et par meter til både baskett- og petanque

Dette indlæg blev udgivet i Legepladser. Bogmærk permalinket.